[andishkadeh] [home]
[yaghin]
[kolbeh]
[Publication]
[Shamseend]
۱۳۹۷/۰۱/۲۲

کانال «دکتر حسن عباسی سیاست ما عین دیانت ما» در شبکه‌های اجتماعی نامعتبر و مورد تأیید نیست


در سال‌های اخیر متأسفانه برخی سایت‌ها، کانال‌ها و حساب‌ها در رسانه‌های اجتماعی به نام استاد حسن عباسی ساخته شده‌اند که عمدتا از سوی اندیشکده یقین و استاد عباسی مورد تأیید نبوده و نامعتبر هستند. برخی با تذکر اندیشکده تغییر رویه داده یا به کلی حذف شده‌اند. اما برخی دیگر مسیر قبلی خود را تداوم می‌دادند.


در سال‌های اخیر متأسفانه برخی سایت‌ها، کانال‌ها و حساب‌ها در رسانه‌های اجتماعی به نام استاد حسن عباسی ساخته شده‌اند که عمدتا از سوی اندیشکده یقین و استاد عباسی مورد تأیید نبوده و نامعتبر هستند. برخی با تذکر اندیشکده تغییر رویه داده یا به کلی حذف شده‌اند. اما برخی دیگر مسیر قبلی خود را تداوم می‌دادند. در این راستا، برای شفاف‌سازی، لازم است این کانال‌ها و حساب‌های نامعتبر به مخاطبین محترم اطلاع‌رسانی شوند تا جلوی هر گونه سوءاستفاده‌ای گرفته شود.

 

بدین وسیله اعلام می‌گردد، کلیه‌ی اکانت‌ها و کانال‌های به نام «دکتر حسن عباسی سیاست ما عین دیانت ما» در تمامی شبکه‌های اجتماعی با آیدی‌های مورد اشاره در ذیل هیچ ارتباطی با استاد حسن عباسی و دفتر ایشان نداشته و #ساختگی می‌باشند.

🔻با توجه به این که کانال‌های مزبور به نام استاد حسن عباسی هستند اما هیچ‌گونه مجوز از سوی استاد نداشته و هیچ‌گونه همکاری نیز با اندیشکده نداشته‌اند، و متاسفانه عمدتاً با درج مطالب نامعتبر موجب تخریب وجهه استاد حسن عباسی نیز می‌شوند، این کانال‌ها را Report کرده و از آنها خارج شوید:

@Doctor_Abbasi
@DoctorAbbasi
@DrAbbasi_ir
@Dr_Abbasi_ir

کانال فیک و نامعتبر

کانال دکتر حسن عباسی سیاست ما عین دیانت ما فیک و نامعتبر است

 

تنها و تنها اکانت‌ها و حساب‌هایی به نام استاد حسن عباسی معتبر هستند که توسط همین سایت، و کانال رسمی اندیشکده یقین به نشانی andishkadehYaghin@ زیر تأیید و معرفی شده باشند.

This page as PDF چاپ