[andishkadeh] [home]
[yaghin]
[kolbeh]
[Publication]
[Shamseend]
۱۳۹۷/۰۱/۲۴

انتشارات اندیشکده یقین تاکنون مجوز شعبه رسمی به فرد یا مؤسسه‌ای اعطا نکرده است


اندیشکده یقین به منظور تنویر افکار عمومی در مورد عدم إعطاء مجوز رسمی به افراد، مؤسسه‌ها، و وب‌سایت‌هایی که محصولات اندیشکده یقین و آثار استاد حسن عباسی را منتشر می‌کنند، بیانیه‌ای صادر کرد.


هو الحکیم

با توجه به استقبال روزافزون اندیشه‌جویان محترم به مباحث پایه در حوزه علوم اقتدارآفرین، حجم جستجو و تقاضای محتوای تولید شده توسط اندیشکده یقین در طول زمان رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است. در این راستا، عرضه‌ی محصولات اندیشکده یقین اعم از کلبه کرامت، استراتژی برای کودکان و نوجوانان، سینمای استراتژیک، نمودارها و پلت‌ها، جزوات و متون، سخنرانی‌ها، و … توسط افراد، مؤسسات، و وب‌سایت‌های مختلفی انجام می‌شود.

بدین‌وسیله اندیشکده یقین بر خود لازم می‌بیند در راستای شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی، اعلام دارد که تنها ناشر رسمی محصولات اندیشکده یقین و تنها پایگاه رسمی حفظ و نشر آثار استاد حسن عباسی «انتشارات اندیشکده یقین» بوده و این انتشارات هنوز هیچ شعبه رسمی در هیچ‌جا دایر نکرده است. لذا تمامی افراد، مؤسسات، و وب‌سایت‌های موجود به صورت خودجوش و غیررسمی عمل می‌کنند. لازم به ذکر است در صورت ارائه مجوز رسمی به هر فرد، مؤسسه، یا وب‌سایت جهت انتشار رسمی محصولات اندیشکده یقین و استاد حسن عباسی بلافاصله از طریق همین پایگاه در بخش انتشارات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شماره تماس: ۷۷۹۸۴۱۸۱ – ۰۲۱

مرجع رسمی دریافت جلسات کرسی نظریه‌پردازی اندیشکده یقین (کلبه کرامت) پایگاه آن به نشانی http://kolbeh-keramat.ir است.

نشانی کانال انتشارات در شبکه‌های اجتماعی: https://t.me/entesharat_andishkadeh

This page as PDF چاپ